Dragoste la mezanin.

535962_614728715320334_1273949457911489680_n

Îmi amintesc şi-acum seara aia când s-a aşezat pe canapea, m-a tăiat cu privirea şi mi-a strigat „Tu nu vezi? Eşti moartă pe dinăuntru, nu e nimic acolo!”.

Trei luni mai târziu încă-mi răsună în cap în fiecare seară şi-mi face pielea de găină. Nu mă lasă să adorm şi dacă mă lasă, mă vânează şi-n somn. Şi-n cafea când mă trezesc, şi-n lacrimi la prânz, şi-n vin după amiază şi-apoi de la capăt.

Uneori mă opresc în mijlocul camerei şi-l strâng în braţe ca şi cum e ultima dată şi mă bufneşte un plâns sfâşietor de silenţios. Ştie prea bine pentru că nu vreau să-mi mai ridic capul de pe tricoul lui şi mă-ntreabă dacă plâng, eu îi zic că nu şi mă ţine acolo strâns zâmbind până mă epuizez.

O dată m-a întrebat de ce nu îi spun şi lui ce gândesc când plâng aşa de fericire…Mereu l-am iubit pentru naivitatea lui. Sau mai bine spus pentru inocenţă, pentru faptul că n-a putut şi n-ar putea vreodată să intuiască măcar pierzania unui suflet.

Ulterior a-nceput să aibă bănuieli cum că poate, totuşi, nu-i fericirea de vină şi-mi spune mereu „Nu-mi spui niciodată ce e în mintea ta când ai momentele astea”. Mă-ntorc şi mă ascund după prima frază ce-mi vine în mine, deobicei de un cretinism excepţional. Mă lasă-n pace pentru că ştie cumva că nu ar fi bine să afle.

Nu îi spun…ce să îi spun când nici eu nu ştiu s-o definesc. Cum să îi explic unui om neatins că îmi ard golurile din mine prin piele? Cum să îi cer unui handicapat emoţional să salveze ceva ezoteric lui?

Cum să-i spun că îl iubesc până la durere? Că fericirea asta infită lângă el îmi e morbidă şi îmi sfâşie inima într-o mie de bucăţi? Că eu nu pot să simt fericirea fără tristeţe şi invers? Cine e atât de nebun încât să înţealagă asemeana nonsens?

Cum să-i explic că sunt incapabilă să fac diferenţa între sentimente când el e de-o simplitate emoţională barbară? Tu să-mi spui, iubitule.

E.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

