Ceai de scorţişoară.

Image

S-ar putea să trecem şi noi odată cu vara. Poate că nu ne văd printre frunze căzute şi poate că nici n-ar trebui.

Am visat într-o noapte că stăteam să fugim în lume şi a doua seară, în visul tău, am ajuns. Eu ţi-am zis ieri să fac stânga spre Londra, diseară mergem însă tot la mare. Vezi tu, dragul meu, poate asta e lumea în care tot fugim.

Îţi povesteam că atunci când eram mică, credeam că luna urmăreşte orice maşină în care sunt şi acum, în apus de vară, ţi-a plăcut. Tu ziceai că încă te urmăreşte soarele. Puţin ironic.

Ţi-am mai spus, ai un ton tomnatic, eu pe de altă parte am gustul brizei. Poate aşa şi trebuie. Poate transced prin tine şi eşti drumul meu spre iarnă.

Dacă citeşti printre rânduri, vezi şi tu că e un text îndoielnic. Cu tine n-am văzut mai departe de mâine. Mai avem totuşi garanţia a nouă mâine. Până atunci poate te privesc direct în ochi şi vezi şi lucruri neînţelese.

Îmi spunea cineva că am sentimente, dar nu le mai folosesc. Poate am altele noi sau poate acum le folosesc mai inteligent. Orişicum, îţi spun, vara asta a fost ea însăşi un sentiment.

Aseară eram amuzaţi de cum vorbim ca şi cum am muri din toamnă. Ca şi cum. Înţelegi? Ca şi cum. Budiştii au viaţă şi după moarte. Oricum noi aparţinem de toţi şi toate şi ne luăm doar scoicile când plecăm. Între timp îmi iau şi proiector de stele.

Deci…te aştept nemachiată în pulover la un ceai iernatic de scorţişoară în mansardă, când e frig şi plouă, tot cu stelele de-acasă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

