Un alt tip de business.

Image

Cinci dimineaţa, august târziu şi eu am înţeles. Într-un oarecare film ce m-a trecut, am înţeles. Mai mult de-atât, am simţit.

Să rămân. Să dau timpului timp. Să-ţi dau în continuare aer proaspăt.

Un personaj cel puţin interesant. Cu oamenii încercaţi te porţi cu mănuşi. Cu bărbaţii impunători te porţi inteligent, fără să înţeleagă ei prea multe. Îi laşi în control şi te prefaci că nu ştii cum au ajuns acolo, că nu ştii cum la un moment dat au fost striviţi sub alţii; le respecţi postura actuală şi stai în dreapta lor cu buzele roşii şi le dai energie. Ziceam, aer proaspăt, să le trezeşti simţuri uitate, dar doar în cantitatea ideală. Da, există o reţetă perfectă, nu pot însă s-o scriu. Nu pun din ochi, pun din minte şi suflet.

Să-ţi dau o veste, dragul meu, suntem tulburător de interdependenţi. Să râzi de câtă nevoie avem unul de celălalt. Tu eşti antrenant, mă stimulezi, eu te opresc să nu oboseşti şi-ţi aduc aminte. Sunt exerciţiul tău de respiraţie, nu ştiu dacă ai aflat asta încă.

Este o plăcere să fac afaceri cu tine.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un alt tip de business.

  1. krab607 zice:

    … cu buze roşii… şi pe tocuri-cui…

Lasă un răspuns

